Räck upp en hand



Asså Upp med händerna vi som längtar efter höst!!!
(Räcker upp båda mina armar så längt jag kan)
Stövlar, boots och stövletter - Ja tack.
Jag ska nog främst satsa på ett par stövlar med klack (Efterlyses nästan i min skogarderob) och ett par stövletter.
Alla dessa sköneter är från Scorett och ligger under 1000 lappen nästan alla.. Om inte alla?
Rad nr. 2 - Sko 1 & Nr. 3 är mina favourites...
Och ett par over-knee stövlar vill jag ha.
Hur snyggt..
Jag är verligen sugen  på modet med over-knee nu.
Igen.
Det körde vi hårt för  några år sedan.
Over-knee strumpor och shorts och söta kjolar.
- Ååååh nu kan det få bli höst och burrigt :)))
Sen finns det ett par stövlar jag bara måste ha.. Som jag och Syrris vart helt kära i när jag provade...




 899 :-
- Jaaa tack


På tisdag ska jag höst-shoppa på mitt jobb också.
Jag har redan hängt undan tre jackor, och hittils har ju i princip bara höst-jackorna kommit.
Så det vore ju lixom bäst att få undan de, innan man hänger nåt mer.
Har minsann sett i orderpärmen att en rosa Odd-Moll jacka väntar oss...
Det blir lixom inte så mkt. att snacka om..

Just nu har jag en skit nsygg skinnjacka hängandes, en tuffare 'biker' lixom, som jag velat ha så länge.
Så fick vi en i Fredags, som blir ur billig efetr rabatt.
Så har jag hängt mig en päls.
Köpte ju en svart förra året så nu får jag en brun också :D
+ En svart med 'Korta, vida' ärmar... Ni vet :))

Åh längtar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0