Ut & tjaffsa i skogen kanske och fixa sig en egen päls haha.... Prata med Carro!

Åkeej en snabbis...

LöningsTisdag idag.
Jag & Syrris drog ner på stan till kl. 10 imorse.
Jag började inte worka förräns 11.30 så vi hann skrota lite together.
Fick tag i vita sneakers, jätte snygga.
(Visar när kameran is on function again...)
Några mysiga koftor, ett par ankelboots och stövlarna med snörning från Scoreeeeett!!!!
- Jaa nu är'om minaa <3

Syrris hittade på ett par söta vita lågskor på rean också som jag kunde tänka mig att lixom vara med på :D
Så 5 par nya pjux fick flytta in hos oss idag då.
I love shared economi <3
Men jag väntar fortfarande på att Scorett ska få he fler stövlar, mina andra favoriter finns ju inte än :((

Och efter jobbet kom det värdaste.
Jag mötte upp Syster, Carruu och Calle och drog och käka sushi.
- Gääd va gott det va.

Nu äre is-cola och 'Linas kvällsbok'.
Haha den är såå skön haha.
Fan va man får skratt.
Jävla skitfilm egentligen haha, men fina skämt :D

Nuu ska jag hoppa i säng.
Bra dag.

- Sleep tight <3

Och btw. så har vi fått in värsta lyxjackorna på jobbet från Alexandra - House of Saki.
Riktiga
Gynning-jackor med feeeeeta pälsluvan tex.
- Jaa tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0