Utan läppar med lax i huvet

Update från Belmmans-soffan...
Vi skulle fyllt på våra läppar ikväll vid 19.30 men jag avbokade precis tiden.
Inte för att jag inte dör efter att få dom lite plutigare igen, utan för att tiden inte riktigt funkade idag.
Det visade sig att Syster slutade tidigare än väntat och vi fick helt enkelt inte allt att gå ihop tidsmässigt riktigt.
Får vänta lite till dårå...
Men men.

Så nu ska jag gå upp och tömma den tredje maskinen tvätt för dagen och hänga.
Bäddade rent i sängen imorse - Sååå värt.

Sen ska jag faktist sätta igång en film och bara mysa lite.
Det gör jag typ ALDRIG..
Ikväll blire laxpudding . Fett gott!

Kommentarer
Postat av: Jossan

vart gör ni era läppar och hur mycket kostar det?=)

2009-09-03 @ 14:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0