Ikväll äre fest - Jag är bjuden

Imorse vaknar jag med en skön feeling.
Inte farligt trött, trots att man inte sovit helt hundra.
Var Babysitter åt Syrris änglar igår, heelt supermysiga <3
Så jag makade mig iaf. upp för en blå ansiktmask.
Följt utav en lång, mysig morgondush.

Nu är man fresh och taggad för en Lördag med dans.
Ätit en varm macka till frulle och håller på att packa grejjer.
Idag åker vi direkt til Matilda efter jobbet.
Festen är DÄR ikväll och jag är sjukt taggad.
Jag sitter och letar hår-insåiration på nätet.
Lauren Conrad & The City tjejerna får nog vara mina illustrationer ikväll.
Hoppas mitt hår och jag vill samma sak bara... (Pliiis)
Kroppen ska jag pryda med nåt svart, förmodligen en klänning.

- Vi ses ikväll.
Hos Matilda.. Eller på Saluallen.



Ikväll äre jag, min Sirra & Snygg-Matilda som kör hårt!
Tre fina tjejer va.. Haha

Och NU ska jag snart dra till jobbet.

Och en sak till va...
- Skippa regnet idag / Ikväll, vore URSKÖNT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0