Time to use your heart

Ur mina speakers strömmar Million Stylez - Högt.
Min dag flyter frammåt, har fortfarande inte fått mig på kläder, men håret är snyggt så det räcker..
Trillade ner i soffan, solen värmer mig genom fönstrena så jag blir helt varm.
Idag vart min lediga dag en schlö-dag.
Satt såå rätt.

Tvättat, tvättar fotfarande så nu är tvättkorgen tom.
Helt tom - Det gillar jag.
Slängde i två paket köttfärs i stekpannan och gjorde massa matlådor på köttfärsås i världsklass.
- Bra gjort Kirre...
Jag har tvättat mig själv också, noga och länge.
Det är verkligen inte ett dugg underskattat att dusha länge, varmt med hög, sjukt bra musik.
Lät en lermask från Olive smeka mina  kinder medans jag lekte Hollywood-stjärna med min rosa hårfön...
En bara-ta-hand-om-mig-själv-dag....
 
Vi möblerade om i vardagsrummet igår och det vart skit bra..

Satte upp ett tidningställ i hallen och våra Bear-openers i köket.

Så på Lördag kan vi öppna våra flaskor på ett lite fräshare sätt än vanligt lixom..
Eller om vi ska inviga hösten och lönings-utgången med lite drinkar?
Jag & Mina tjejer har alltid älskat lönings-utgångar...
Då satsar man alltid lite extra :D
Kostar på sig nya outfits, dricker extra gott och är aldrig chill-klädd haha :P

Hade tänkt att jag kankse skulle kunna haft ny-på-fyllda läppar då också, men fick nyss ett sms från henne.
Inga tider den här veckan verkar det som :((
Men men, allt annat ska vara thumbs up...'

Ska möta Syster vid Fyrishov  när hon slutat och sola en stund.
- We need it...

Och nu fick jag en låt av The Dj så här finns ingen mer tid för data..
Eller soffa.
Lixom.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Fan va jag är laddad inför en lööningslördag på saluhallen och krök hemma hos oss ;-))

2009-08-24 @ 20:56:20
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0