We could have so much fun

Attention...!
 Igår, IGÅÅÅÅR traskar jag in på lagret och ser dom..
Kartongerna, 4 stora..
Från HPI of Sweden...
Som vi har väntaaat!

Pälsmössorna, dom är så stöört coola.
Både oäkta och äkta.
Vi vill såklart ha den värsta, som är äkta.
Men då ska man ju veta att en sån kostar...
4000 SPÄNN för att vara korrekt.
Sen kan man ju vara glad att personalrabatt existerar, och att jag & Syrris skulle kunna dela på en sån huvudmöbel.
Men det blir fortfarande en alldeles för dyr slant för en mysse skulle många tycka.
Meen, då hörde jag dom där fina orden...
'' Att om ni vill ha en så kan vi ju såklart göra en deal ''
- Jaa tack.

De är verkligen maffiga, Riktiga Gynning-Hats.
Värda att kontrollera vill jag bara säga.
Förhoppningsvis får jag igång kameran i dagarna och då ska jag visa :))


HPI of Sweden... Plis be my best-friend this winter.
- We could have som much fun, you would feel like a God.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0