Äta bör man annars dör man.

Morning guuys!!
Tisdag, idag börjar min jobb-vecka.
Igår vare ledigt och jag ba chillade mig igenom heeela dagen.
Amazing :))
Mamssi kom hit i numera vanlig ordning.
Vi stekte pannkissar och vispade grädde :D
Kollade på Charterhjältar & skar upp meloon.
Lyllo oss va... Syrris vart iaf. avis.
Hon ringde och berättade att hon satt och mös med glass..
'' Vi har melon '' sa jag då...
Hm.. Då var hon inte lika nöjd längre haha :D

Det vart pannkissar kvar, så jag tar med mig matlåda till både mig och Syrris idag.
Ska sockra i lådorna, så det smälter i micron sen, fin smak :D
Och ta med mig sylt & grädde åt oss.
Lyxig lunch vaa :D ?

Inatt slängde mig jag i soffan.
Jag nästan tvingade Mamii att ta sängen.
Vaknade i tid när Mamssi smög upp för att dusha imorse.
Men det gjorde inget.
Jag satte på TVn och tog lite morgonfika.
Delicato-boll och ett glas C-vitamin brus.
När Mamii gått till jobbet och jag vaknat till lite så vart det lite riktig frukost.
Värsta goda prickig-korv mackor.

Om ett tag ska jag ta lite varma mackor :D
Så man står sig, för det blir nog sen lunch idag, tror jag .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0