Down down... But I'm on my top hihi

Nu är jag dushad.

Ren & luktar gott som en sommar-äng.
Håret är blött som om det vore ny-badat i det renaste sommarvattnet.
Jag är törstig som om solen stekt mig en het dag i juli...

Haha.. Jobbig bryyd.
Jag har dushat & jag är skit törstig.
Ska bullra upp med is-vatten vid sängen.

Och några ropande ord till mina tjejer i Flogstad & Nybygård.
Tänker ni spruta in nåt i läpparna så är jag PÅ't!
Jag behöver det mer än er såå :D
Räkna med den här tjejen.
Sen tycker jag vi kan gå och tatuera oss.
- Carran!
Din granne gaddade väl? ;-) Haha :D
Nej men det skulle jag vilja grejja innan sommarn också...
Annars gör jag de sjelv :)

Det är Korridoren på Saluhallen imårrn, det lockar mig ju..
Men vi ska ha en lugn helg nu.
Jag sparar mig nog... Även fast det vore roligt.
Men mitt liv är redan roligt.. Haha.
Jag hoppar't.

Har köpt hem mango.
Så om jag VILL, så kan jag göra en smarrig smoothie nu.
Men det släcker väl inte särskilt mkt. törst just.
Kanske till frukost imårrn istället..


Time to sleep.
Sov fint finissar!

Kommentarer
Postat av: sophié

de där såg ju inte liiiite gott ut :)

2009-03-12 @ 22:52:21
URL: http://metrobloggen.se/sophieh
Postat av: Kristina

Visst gjorde're :D

Jag ska minsann fixa till frukost nu!

2009-03-13 @ 09:33:26
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0