Fredag fredag jag gillareee :D

Hellöööu..
Detta har hittils varit en hektisk morgon.
Eller hektisk och hektisk, jag har hunnit med mkt. fast utan att stressa egentligen.
Städat, städat.
Gjort matlåda.. Ja jag har nästan storstädat, och det är bra gjort innan jobbet.
Hade en ganska otrevlig disk som jag sparat.
Så skönt att få städat när jag inte ska sova hemma imorgon.
Plus att jag tror jag är ledig imorgon, så då blir det extra skönis att komma hem till en skit städad lägenhet.

Jag har dammat och torkat.
Städad toaletten och köket och tom. bäddat :D
Dammsugit och vädrat.
Duktigt :))

Som sagt, ikväll blir det lets dance mys hemma hos mammsi.
Wiiie :D

Vi hörs ikväll.
Kramisssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0