Jag sitter bara och ler :D

Asså ta mig till Svenska Sommar'n NU.
Ta oss in i v. 29 nu genaaast.
Jag har precis bokat vårat boende, det andra jag pratade om rök framför näsan på mig.
En liten svettig lägnehet som bokades upp på annat håll innan jag hann svara på mailet.
Sämst tyckte jag, men det var bara att leta vidare.
Så jag fick nyss ett telefånsamtal och bokade genast.
En radhuslägenhet :D
- Wiiie.
Två uteplatser med grill och grejjer :D Haha
Åhh!! Jag & Fridis sitter och toktaggar nu :D
Hon den stjärnan har ju givetvis drivers license & bil
Så vi glider ner med den blonda snyggisen bakom ratten och tar sen färjan över till underbara stockholmsveckan!!!
- Oh my gäääd, vad jag längtar!!
Det KOOOMER bli det bästa jag gjort...


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Holy mother of God det kommer äga :D

2009-03-06 @ 09:06:11
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/
Postat av: Kristina

Holy motheer.. Hahaha aah.. Det kan vi nog säga :D

2009-03-06 @ 09:36:39
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0