Jag vill fortfarande snabbspola

Kläder - Grått
Väder - Torrt
Tittar på - Barnprogram
Dricker - C-vitamin brus
Är - Lite trött
Äter - Sega nappar
Gör - Nyseeeeer

Snart ska jag pysa till jobbet.
Det blir nog vår-dojjer även idag.
Jag VILL inte ha stöövlar eller boots längre..
Tar nog tunn jacka också, för jag är så trött på att bli varm halv-vägs.
Det är plus grader nu, och då behöver man inte dunjackor längre.
Jag ÄR faktist en till grejj, jag är faktist lite små-sjuk.
Det rinner och krånglar i näsan hela tiden.
I Lördags började näsan droppa blod när jag lagt mig.
Det är sååå jobbigt att antingen vakna eller inte hinna somna av näsblod.
Thumbs down.

.Jag suger på utgågn i helgen.

Har inte bestämt mig helt.
Men eventuellt.

.På Torsdag är det Tiger-kväll på jobbet..
Fler och fler leverantörer som åker ut och besöker oss..
Trevligt :))

Ha en trevlig Mondaay, hoppas solen hälsar på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0