Mor & Dotter tid = Mysiigt

Ingen vidare update idag.
Min mamii bor lite hos mig.
Hon har fått in en mus-jävel hemma.
Och hon har SKAPLIG fobi för möss & råttor.
Det är inte första gången hon / vi fått besök av denna ohyra heller.
Fler vintar har det hänt förut, både hos Papssi & Mamssi.
Anticimex kommer och fixar.. Men dom små äckliga sakerna hittar sig nya gångar.
Det krävs en så sjuuukt liten öppning för att det ska lyckas ta sig in.
Anyway, Mamii ringde mig igår lite efter 23.00 och talade om läget.
Hon hoppade bara in i en taxi och åkte hit.

Så nu är hon här.
Vi beställde pizza ikväll och har gottat  i oss lite godis nu.
Nu snarkar hon här bredvid mig i soffan.
I min rosa morgonrock :))
Undrar om jag får svårt att sova inatt? För Mamii är trött haha.
Aaaand... She's snorrin (Hur det nu stavas)

Men jag ska bara borsta tänderna och väcka henne.
Sen ska det sovas :))

Sleep tight.

Kommentarer
Postat av: Jennie



Hej Hej!

Vill du att fler besöker din sida för att läsa

det Du skriver?

Jag menar, ingen blogg utan besökare ;)

Inne hos mig finns en bra guide om hur du på nolltid skaffar fler läsare! Kolla under:

" Jennie Tipsar " :)



/Jennie - Diva -

2009-03-04 @ 23:36:57
URL: http://egosidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0