Morgon-Diss

Morniing.
Jag ligger och kollar på The Voice.
Och stör mig.
Asså ibland vet jag inte varför jag kollar för numera stör jag mig bara på typ allt Jakob & Paul säger.
 B B B... Tråkiga & B.
Jakob är bara en wannabe som skulle vad som helst för att bli känd.
Känd på riktigt asså.
Som jag förstod så skulle han verkligen TA UPP hans medverkan i melodifestivalen i Lördags, när han läste röster.
Och som vanligt när han ska berätta om något han gjort så tog det en kvart för honom att gå igenom hela scenariot.
Skit töntig, trött på JAKOB ÖKVIST.

Och Paul, han bara glor in i kameran och säger töntiga grejjer.
Och han har blivit helt fast i alla snusk-grejjer.
Som förra veckan påminde han om att man kunde se Britneys nederdel på deras hemsida och höra henne säga
'' My pussy was hanging out '' typ 10 ggr. i varje program.
Och nu tjatar han fortfarande om några nakenbilder som ligger ute från Josefine Crafords Paris-resa.

Trött på Vakna med the Voice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0