Nya jeans for free

Jag glömde att berätta det!
Idag vart vi värsta glada på jobbet :D
För vi hade besök av nudie idag och han gav oss spons på varsitt par jeans.
Bara så där :))
Bara att välja ett par, jag har redan valt :D
Skit skysst, kan inte alla märken vi jobbar med göra så? Haha.
Skulle får en helt ny garderob..
Nej men, fin gest asså.
Jag valde ett par Tight long john i färgen Superblue.
Love love..
Jeans är tråkigt att köpa, det är dyrt.
Jag velade mellan den nya, ljusa, slitna tvätten & den blåa.
Men jag gillar Tigers ljusa mer, så jag tar ljusa från Tiger & Blåa gratis från Nudie :D
+ Att Syrris tog ett par ljusa och vi kommer ju faktist dela garderob ett tag framöver såå ;-)
Man får inte va dum!
Jag är ju trots allt en jeans tjej..

Nu kollar jag Christine, nyss plattat håret.
Jag är ledig imårrn, vrååål skönt.
Imårrn SKA jag verkligen sova länge, sen ska jag gå upp och NOG ta mig
ut på en liten promenix.
Powerwalk eller vanlig motions-promenix.
Det går bra vilket som :))



Skysst jobb haa..?
Jag stormtrivs faktist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0