Popping these bottles, touching thes models

Hej hej hallåå!
Dagen har gått, snart har veckan gått.
Hemma nu, har ätiti varma mackor.
Mumsigt hemma hos mig :))

Nya fräsha låtar dunkar friskt.
Favoriten är helt klart Flo ridas Right round...
Im dying for it.
(Dunkar just nu, slängde på mig We lurarna, jag vart så sugen när jag började skriva om den) Hah!
Jag har funnit min kommande SOMMARPLÅGAA...

You spin my head right round, right round.
When you go down - when go down down..
From the top of the pole I watch her go down.
She got me throwing my money around.
Ain't nothing more beatiful to be find.
ITS GOING DOWN DOWN.

Jag körde repeat på den på vägen hem.
Speedade givetvis upp på cykelvägarna & kom i riktig power-walk takt :D
Travade raskt om två som såg ut att vara ute för att just röra sig snabbt.
Dom gick dock i stora dunjackor och så.. Men dom försökte veva med armarna så det VAR i motionssyfte.
Sen ganska snart så joggar dom om mig.. I stora dunjackor.
JAG skulle iaf. aldrig ge mig ut för att jogga i en fjällis jacka.
Meen... Dom joggade typ bara .. Ah en minut MAX.
Så jag hann ju snart ikapp igen.
 aha jag fick typ gå och kolla bort för där gick jag och skrattade ju :D
Snygga toner i öronen och fina humöret var ju framme så kommer dom där och joggar i stora jackorna.
Men vem är jag att skratta åt joggare i dunjackor när jag kommer där och power-walkar i trench-coat & jeans förresten?
Men dom finge gjärna skratta åt mig med.
För jag är så glad & mår bara bra ändå så :D

When I go dooown lixom... When I go down down



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0