Pösbraller

Jag väntar på att få ringa Syrris, eller att hon ska ringa upp mig.
Medans jag väntar så snackar jag av mig om ett skratt jag fick idag på jopppet.

- Ärligt... Häng!?
Asså HÄNGBYXOR haha. Pösbraller som Jossan skulle ha sagt ( :P ) Och Baggy-braller som många andra i världen skulle säga.
Men när brallerna hänger i knävecken.

Idag var det in en kille med världens största jacka, en lika stor hood-tröja under, med luvan halvt pådragen på huvet ni vet.
En stor keps (Allt var stort).
Och världens PÖSIGASTE braller.
Ljusa, stora jeans.
Skit tjocka jeans såg det ut som, och bakfickorna satt lixom i knävecken.
Jag kan inte fatta hur man så... Såg ut att vara så jävla mkt. tyg som ba hängde, hur kan man gå utan att dom åker ner på fötterna..?
Jag och Syrris dog.

Men skrattet la sig och man kom över det så att säga.
Så vänder jag mig och möter han med stora kläder som kollar på mig och har ett par levis jeans i handen och frågar
'' Om det finns större storlekar '' ?
Jag höll på att dö, jag är sämst på att hålla mig i sånna situations...

Så då vet ni det ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0