The sun is blending me... Haha




Vi börjar dagen med lite disco.
Det här är shlager för mig.
Stay the night .... Jävla poppigt :D

Solen skiner.
Man är nydushad och fräsh och redo för en ny dag.
Syrris är här, vi bara pratar om lägenheten..

Vissa tycks tycka att det är så konstigt att vi ska bo ihop.
I en tvåa.
'' Vem får sovrummet ''
Så här är läget, att jag & Syrris har under hela våra liv, tills för ett år sedan, bott tillsammans, delat rum.
Även delat säng.
Eftersom att vi delade rum så  vart det sedan bättre att ha en stor säng än två små.
(Vilket folk, (Killar) kunde tycka vara lite speciellt och få för sig saker av, att vi tvillingarna delade säng)
Folk bor ju ihop med sina kompissar.
Såkalrt att vi har en dubbelsäng i sovrummet och sover där båda två, och har ett vanligt vardagsrum.
- Haallå? Är det ens något att diskutera haha.
'' Men om du ska med dig nån hem fr. krogen då? ''

Men va fan! Syrris har fortfarande pojkvän, och hon kmr. sova hos honom också givetvis.
Vi har väl fan  ett vardagsrum, med en soffa som man kan crasha på.
Jag brukar inte falla för små-gossar som bor hemma heller, så dom KAN ju dra med mig hem.
Och jag drar inte hem nya flings varje helg direkt, that's not me.
Så.. It wan't be any problems.
Vi ska inte bo ihop for life heller, för er som tänker att vi borde köpt en trea.
Så, nu vet vi det :D

Idag skiner solen också.. Hoppas den gör det när vi flyttar också.
Den första april för ett år sedan vare en fantastiks dag.
The day we moved out lixom.
Det var några soliga dagar.
Carro var med oss och fyttade :D
Hon var med mig :P
Vi fixade & trixade här.. Hon sov här dom 2 första nätterna också.
Tills jag hann komma iordning lixom.
Det var IKEA & RUSTA tider det :D Ett år har gått..

Snart går vi vidare :))
I Canät wait.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Shit vilka tider det har varit.. :)

2009-03-15 @ 11:30:59
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0