Min helg-rapport

Hej alla finissar.
Nu vart det ingen rapport om min helg igår, jag vet.
Men det var en så skön dag igår.. Så det vart som så att jag lät bli bloggen.

- Vad hände rå?

I Lördags vare fest!
Fest fest.
Jag & Syrris började dricka rosé vin här hemma hos mig.
Hade det jätte bra.
Sen kom vårat lilla hjärte-gull Fridis hit och joinade oss.
Snyggisen agerade taxi och vi åkte ner på stan.
Första stoppet var Gillet.
Och där var det redan massor av snyggissar.
Bla. Lina som jag inte träffat på år & dar ju!
Vi stannade där och drog i oss lite mera alc.
Sen stapplade vi iväg i våra snygga heels till Birger.
Dansa, dansa dansaaaa...
Vi var värsta jänget också :D Bara snygga damer lixom :D

Dj Stonebridge var där och jag kan tala om att vi ÖSTE till hans housemusik.
Hoppade runt i våra heels och vevade med armarna som om vi aldrig gjort annat.
Det var skit mkt. folk och svetten ba' rann haha.
Till slut vart man hungrig.
Jag, Kajsa & Lina kastade in handuken för att köpa korv.
Med x-tra allt :D
Sen lyckades jag med världens minsta & diskretaste vink, stanna nåt som vi trodde var svart-taxi.
Men det var bara en karl som jobbade som busschafför och nyss hade klivit av sitt pass och skulle hem..
Lixom.
Lina öppnar dörren och säger  '' 100 spänn ''.
Haha sånt skrattar jag åt.
Meeen, han ville inte ha några slantar alls, det skulle ge honom dålig samvete.
Så vi åkte återigen gratis.
Gratis är gott!!

Hem och ta igen sig lite, dricka massa lärre och äta lite choklad.
Sen tog Syrris hojjen och cyklade hem och jag & Lina kröp ner och somnade som barn.

Söndag.
Jag jobbade, solen sken och jag visste inte ens vad bsksmälla var.
Efter jobbet åkte jag hem till Syrran i Eriksberg där det var födelsedagskalas och lek med mina underbara syskonbarn.
Sen bjöds det på söndagsgryta hos mni far, men jag bangade.
Jag bangade på Söndagsmiddag med familyyyn!!!
Istället gick jag och köpte china-mat och åt för mig själv framför TVn.
Det var hel-gott & Helmysigt :))

Min helg var fantastisk.
Tack alla fina tjejer för en grym Lördag i vimlet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0