Helgens bravader

Jag hade sett fram emot Lördagen vrål länge.
Det vart väl som vi ville, som vi hoppats - Som vi förväntat oss :D
Jag vart iaf hel nöjd med Lördagen.
Först vare jobb, men festen hade börjat redan då kändes det som :D
Ingen vanlig Lördag.
Efter jobbet så stannade jag, syrris & Cathrine kvar för Style Partyyy..
Vi alla hade valt den lättaste vägen och sminkat på oss redan före jobbet.
Ögonfransarna var redan på, håret var lockat och volym-boostat.
Så vi mest bättrade på looken och satte på oss våra klänningar.
Två rosa och en svart.
Sen traskade vi hem till Emma, där festen redan börjat.
Det vart snart fullt hus där, och vi vart så glatt överraskade när snygga MAJA dök upp.
Bacardi-tjejen ;-)
Redan 20.30 så pinnade vi iväg till Bj.
Eller förfesten vart kvar - Jag, Syrris & Maja gick i förväg för att vara där senast 21.00 när minglet skulle börja :))
Vi anslöt oss till resten av VIP jänget inne vid scenen :D
Där vi drack chamapgne och snart drog igång ölspel.
Jag hade längtat efter mingelbuffén och jag njöt helhjärtat av den.
Dörrarna slogs upp när modevisningen skulle gå av stapeln.
Den vart grym måste jag säga, dom var så snygga så snygga.
Grym show!

Sen var man ganska dans-sugna.
Vi hittade våra ladies och klackarna slogs i taket.
Underbar kväll, med massa roliga människor.











Ett litet hop-plock av vad jag fångade med min kamera.
Facebook sitter inne på lite mera.. Så även vimmelsidorna som jag helst hade sluppit medverka på denna helg haha.
Gjorde mig inte riktigt på dom tyvärr haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0