You spin my world up n' down

Morning rain-mens!
Det är fortfarande grått ute, dock inte svinkallt så snön tycks smälta bort allteftersom iaf.
Sen återstår det ju att se om vädergudarna tänker följa den trista trenden och låta det snöa på nytt så fort den snön dom nyss skänkt, smält bort..
Eller om vi sett det sista snö-vädret för den här vintern.

Jag flyttar iaf. i maj och då kommer det inte finnas nån snö kvar iaf, and that keeps me going.
Tänk vad jag byter upp mig.
Den här lägenheten var perfekt för mig för ett år sedan, när jag flyttade in.
Men nu är den långt ifrån perfekt.
Bara en sådan sak som att jag får ett fräsht, nytt kök.
Nya, fräsha vitvaror som det inte är här.
Trägolv överaaallt, det är jag svag för.
Ett riktigt sovrum, en klädkammare.
Balkongen ska vi inreda på en gång, det kommer ju vara vår då.



Jag vill att balkongen ska gå i marint.
Med rött i blomlådorna.
Röda pellargoner kankse :))
Mattan är från Åhléns, lite plastaktig så där så den tål att ligga utomhus.
Några enkla möbler, runt bord och fällbara stolar tänker jag mig.
Med blå/vita kuddar på.
Nån mysig pläd för svala kvällar.
Åhléns har även fått in massa mysiga vita korgar som jag tror blir perfekta med lite blommor i på balkongolvet.
I nåt hörn så där :)
Åh.. Där sk vi sitta många kvällar...
Det finns infravärme där också, jag har svårt att se att dom tar med sig den iaf.

Kan vi spola fram till Maj snart elläär??

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Åååh vad jag längtar men det vet du redan för vi pratar om det hela tiden :D

2009-03-15 @ 11:34:06
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0