Två dagar i ett..

Shohoo..
Nu har jag varit borta härifrån en hel dag igen.. Eller två.
Igår vare det full rulle - likaså idag.

Igår var det jobb till klockan sju.
Sen gick jag och 'storhandlade'... O-smart när man ska hem med allt från stan.
Jag fick nästan bära kassen såsom man gör i Amerika, med kassen i famnen.
Men det gick.
Kom hem och satte igång med korv-stroganoff. Som vart toppklassig.
Vispade även ihop lite chokladmousse :D
Jag hann knappt äta färdigt innan man skulle iväg igen.
Matilda kom med Jocke &  Jonas och hämtade upp mig.
Hyrde film.. En seg fängelsefilm.
När jag kom hem vart det chokladmouss-mys :D Mummaa :D

Idag var min lediga dag.
Jag tog sovmorgon, gick upp och dushade länge.
Sen hade jag lite städning i vanlig ordning.
Jossi var sugen på Gränby Centrum så vi styrde dit.
Lite små-shopping - Det var super mysigt.
Tack finiiis <3

Sen hojjade jag vidare ner på stan och mötte upp Matilda.
Vi gick och käkade sen lunch på Cupido och satt jätte länge och tjattrade.
Sååå mysig & såå gott.
Sen fortsatte shoppingen.
(Orkar inte fota... Men det vart en sjal, en tisha, vita tygskor och en jätte mysig kofta)
Vart kvar på stan tills Syrris slutade.
Så vi gjorde selle hem till mig allihopa.
Åt lite korv stroganoff och kollade på BERT :D
Underbar ledig dag.
Jag älskar våren som verkar vara på väg.
Jag älskar mina tjejer <3

Nu ska jag tvätta av mig och hoppa i säng snart.
Imårrn börjar jag 09.00 och det var lite små länge sen jag började så tidigt...
Meeen jag brukar ju lixom gå upp i god tid ändå så det ska nog gå bra :))

Sov gott finissar, hoppas solen värmer er nånstan!



Idag vart det min marin-blåa trench...
Jag tycker om deeeen :))

Kommentarer
Postat av: carolina

finis :)

2009-04-01 @ 19:35:38
URL: http://carolinaenvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0