Låt kylan bah' döööö

Shuhuuu...
Home sweet home.
Idag - Heela dagen så har det kliat på mina ben.
Fråga mig inte varför, inga nytvättade braller eller oanväda braller eller nåt som skulle kunna irritera.
Jag fick kuta in på toa flera ggr. idag för att dra ner brallerna och riva mig om benen..
Skit jobbigt.. Det kliar fan fortfarande, ska hoppa in i dushen och tvätta av dom haha :D

Efter joppet idag så skulle vi gå och handla lite På ICA.
Lite 'Storhandling' så man kan göra matlådor, det håller inte att äta ute varje dag.
Jag tkr. iaf att det onödigt såå.. Tänkte handla.
Men vi gick där och skrotade - Jag & Syrris.
Men vi hittade ingenting vi var sugna på.
Köpte en Brämhults-juice och delade på på väg till cykeln.. Thats it.
Tråkigt att handla när man bara är törstig lixom.

På hemvägen dunkade jag toner i mina we.lurar.
Nästan hemma så bokstavligt DUNKADE 'Jag är din Brandman' igång..
Högsta volymen, då blir det BAS & DUNK i den låten.
Jag började nästan skratta.
Det nästan ryckte i mig, så där satt om man hade varit hemma, speciellt med syrris, så hade man börjat 'rejva' och skutta runt på tårna och veva med armarna i luften....
Meen det gjorde jag inte.
Det jag kände var att jag vill ha en Brandmans-fest i helgen lixom  :P




Kommentarer
Postat av: Kajsa

I helgen blir det brandmansfest.. du och jag :P

2009-03-26 @ 21:12:05
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/
Postat av: Kristina

Jajjamänsan fattas baaara!!!

2009-03-26 @ 21:26:03
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: Jennie

Discocrew - Jag är din brandman, spelar på SILK i Västerås i morgon :)

2009-03-26 @ 21:59:56
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/
Postat av: Anonym

www.aryanm.blogg.se

Hej!

Läs gärna min blogg, skriver om:



Mode

Skönhet

Smink

Tips i alla former

Diskuterar olika saker

From måndag är det HOROSKOP varje vecka!



Följ gärna bloggen och ta del av mina dagliga uppdateringar!

www.aryanm.blogg.se

www.aryanm.blogg.se

2009-03-26 @ 22:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0