Bingo Rimér kameran och jag

Idag vart det somrigt med blek-rosa, uppdragna chinos :D
Jag drog på mig jeansjacka och sjal men de kunde jag dra av mig så fort jag och cykeln lämnat Bellman.
Gick i tisha hela dagen, svin skönt.
Hoppas värmen är för att stanna nu.
Jag är trött på jackor fan.
Jag är mer sugen på briller...


Nu lär jag ta och köpa ny laddrae till min kamera också, för just nu håller jag till goda med min gamla kamera med pajjad display så man får hoppas att bilderna blir bra och att man tar med rätt blixt och så..
Eller mobilkamera meen.. Det är ju inte precis några Bingo Rimér kameror.. Det vet vi ju.
Såå.. Ny laddare till rosa kameran tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0