Even though I want YOU to call me YOUR white sugar....

Nu har jag hängt tvätten, syster har lagt sig och ligger och läser nya VR.
Jag fick nya numret i brevlådan idag, mysigt.
Det luktar solarie om mig nu så jag tror jag ska hoppa in i dushen jag me.

Våran fråga just nu är:
Vart sjutton ska vi göra av alla dojjer???
Vi har radat upp alla heels i klädkammren.
Två rader på första hyllan, och två rader på golvet.
Mer än så vill man inte ha, det ser bara stökigt ut.
(Vet vi av erfarenhet.)
Alla boots och stövlar ska vi ha ute i förrådet som ligger precis utanför våran ytterdörr.
- Men sen då?
Alla lågskor, sneakers, ballerinas....
- Spyr...
Det står tre ouppackade kartonger kvar här i vardagsrummet...
Dojjer, dojjer dojjer...
Den ena kartongen är min TV kartong haha, det skrattar vi åt.
Nej men det är problemet just nu.
Så ni vet :D

Nu ska jag dusha.
Snart vill jag gå under nickname ' Brownie' ..
Det skulle kännas skönis :))

Sleeep tight finissar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0