Har mössen flyttat in hos mamma elläär? Pay rent damn it!

En jobbig jävel är inte med i kvällens avsnitt av Balls of steel..
Trögt.

Jag har dushat och gjort mig fräsh efter kvällens solning.
Aah det är sååå jävla skönt att får färg på kroppen. Love it love it love it.

Idag köpte vi en as fin klänning på Gina.
Rosa, grön och vit blommigt.
Med ett snyggt vitt nitskärp.
Kalas fräsh jag är skit nöjd.
Då kunde man tro att antingen jag eller Syster skulle ha den på oss på Lördag...
Men icke sa nicke.
För vi har redan köpt blåsor för den festen.
En varsinn jätte snygg klänning från Lipsy vart det.
Ni ska få se... Näär kamerabateeriet  fått energi igen... Suck.

Snart kommer Mamii hit.
Mushärva hemma hos henne igen.
VA FAAAN!
Så då jag blir ändå inte själv här :))
Sleep tight sen vänner.
Så hörs vi imårrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0