Helgen, som ni missade

Åh va skönt, då har jag brutit isen med att visa er mitt nya hooome...
Feels good.
Då tänkte jag updtaera lite snabbt om min fina helg.

Det vart Lördag och dagen för inflyttningsfest.
Vi jobbade.. Nästan heela dagen.
Men det gick bra ändå.
Vi super-cyklade hem och började fixet.
Tyvärr så var det samma sak med kameran även här, men jag ska ta Carlas bilder, så jag hoppas kunna visa dom ikväll:))

Jossi kom tidigt och agerade städ-ladiee medans vi pysslade med massa andra saker.
Mamii cyklade över med ett litet paket med en dörrskylt på.
Som hon viste att vi ville ha, en likadan som hon har.
'' Skratt, vänner & glädje är alltid välkommet här' står det.. Ungefär :))

Vi gjorde en skit bra bål, hällde upp snacks i skålar och började skåla :D
Folket kom och inframvärmen på balkongen tog oss till medelhavs-känslor :D
- Wow haa ;-)
Packade vart vi.. Iaf en del av oss.
Iaf jag :D Men jag skötte mig bra iaf. tror jag.
Taxin tog oss till BJ där bord & högtalare som vanligt intogs gör dans.

Tack alla fina som var här.
Det vart lyckat!

Vi vaknade med tunga huvuden på Söndagen.
Riktigt tunga huvud.
Vi hade EN treo.
Som vi fick dela på, hur mkt. hjälpte den tro ni.
Vi är fan snart immuna mot Treo till råga på allt.
Meen det gick iaf.
Låg länge och käkade chirre och hällde i oss läsk.
Sen kom Nisse & Jocke förbi, MINST lika dåliga dom.
Dom hade med sig flowers åt oss och grejjer, cute!
Det vart mera häng på våran fantastiska balkong som får en att MÅ BRA.
Jävligt bra.
Sen hojjade vi upp till Obban och köpte räkor.
Faan va gott.

Vi hann med så mkt. den här dagen.
Vi cyklade hem till Dadii och grattade honom på hans dag.
Med en jätte fin orkidee och en snygg stickad kofta.
Åt världsgoood mat.
Laxpaket... Fy fan va fint.
Mamii kom över och vi satt ute i solen och njöt.

Sen var det hem igen.
Hem för att äta.
Vi körde räkor, ägg, aioli, baguette, brie, creme bonjour, physallis, färsk annanas.
Åh... Dom ÅT! Haha


Nu är veckan igång igen.
Inatt sov jag ensam här för första gången
Och det gick bra, jag vaknade bara lite sjuk :((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0