Hon älskade datakunskapen i skolan... ''Öppna Word ?? ''

Asså kvällens BIG LAUGH.
Jag skrattar åt min fina Josefin.
One of a kind, inte alltid super bright kankse.. KANSKE ;-)
Huvudsaken är att hon får oss att skratta, jag älskar ju att skratta så jag har inga som helst problem men den här tjejen...

On msn...

josefin says:

du måste lyssna på den här låten sen, skit bra...empire of the sun, walking on a dream

II Buwstroll II says:

ah men skicka den då

josefin says:

hahah nu kommer du dö av garv, men vet fasiken inte hur man gör

josefin says:

:P
II Buwstroll II says:

hahahah

II Buwstroll II says:

men dra bara in låten i den här rutan

II Buwstroll II says:

asså i msn rutan

II Buwstroll II says:

de är skit lätt

II Buwstroll II says:

då ska jag lära dig nåt nytt nu

josefin says:

fan går ju inte

II Buwstroll II says:

vart ligger låten då?

II Buwstroll II says:

i en mapp bara lixom eller?

josefin says:

haha nej lyssna på youtube

Haha jag dog....
Rolig tjej asså, miin vään ;-)
Vart klickade hon och försökte dra in låten undrar jag bara.. Haha


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag gör ju allt för att få mina vänner att skratta å må va glada;P

2009-05-25 @ 21:37:00
Postat av: Kristina

Haha jaa och vi äslakr deet :D DIG!

2009-05-25 @ 21:54:34
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: millan

haha de e våran josefin de!;)

2009-05-27 @ 09:10:43
Postat av: Kristina

Haha it sure is :P

2009-05-27 @ 20:55:38
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0