Nu ska jag sleepa

Idag vare en vanlig dag på jobbet.. Något lång kanske.
Men sånna dagar har man.
Spöregnet tittade fram precis när jag & Syrris skulle hem, så det vart buss hem.
Skönis.

Nu har vi precis suttit och snyftat framför Greys Anatomy och käkat pommes med grillkorv.
Svin gott, svin nyttigt ;-)

På lunchen shoppade jag av mig lite på Gina.
Det vart två basics-topar bara.
En blårandig & en rödrandig, som alltid varit slut i xs, men nu fanns de på nytt så jag högg båda.
Suktade även över en jacka... Åh den är så snyyyygg.
- Ska man unna sig den eller inte?
Nu har jag iaf. just setat och betalat räkningar och fört över sparande osv..
Så vi får se ;-)

Men visst är det FAB!?

 
- Uuur mysig jacka, tycker Kajsa.
Mysig haha  :D
Men vi bara skojjar...


p.s Jag vet att mitt hår är liite gulaktigt, men jag köpte silvershapoo idag så imårrn ska det gråas till haha ;.) d.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0