Enchiladas & Sushi. Underbara människor och alldeles för mkt.regn

Sweet, sweet Sunday..
Efter ännu en SJUKT bra helg så kommer Söndagen, en av mina favourite days..

Igår var det Skolkör.
Mamii sjunger i skolkören och igår var det Höst-Asvlutning med Lill Babs & Bengt Dahlkvist.
Haha gamla 'Skilda-Värdar-Daniel Toivonen' Haha.
Vi var där, va skit bra :D
Världens drag och kören stog där i kvällens temafärg - Rosa.
Mamii rocks!!!


Skilda Värdar tvilling men också kärleksparet Daniel & Sandra.
Skrattar...

Sen gick vi vidare och käkade på Svenssons taverna.
Jag, Mamii, mina systrar, kusin & moster.
A real gang haha.
Hur trevligt som helst.
Åt gott från en väldigt trevlig meny.
Minus dock för den extremt långa väntetiden på maten..
För mig vart det enchiladas & en GRYM chokladfondant till effterätt.
- Tack familyn <3

Idag har vi grejjat.
Tagit det lugnt och haft Söndag.
Avslutade dagen med massa sushi på Java med Jossi.

My life rocks...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0