Får vi faluuu när vi kommer till Saluuuu?

- Hey Schnyggingar..
Söndagen rinner ur mina händer.
Efter en av de bästa helgerna i mitt liv (?)
Det känns lite så mest hela tiden just nu, allt är bra.
Allt äger, allt är shteek allt är den där dansen på rosor AS HÖGA HEELS.

I Lördags vare Julbord med Holmlunds.
Fördrink efter stägning på jobbet.
Vidare till Gillet vid 19 tiden.
HUR GOTT DET VAR!
Jag tänker tillbaka på're och vill äta tredubbelt så mkt. som jag åt då...
- AH julmat är grymt!
Man borde äta're oftare...
Vi ska lätt ha julmat i veckan, det kan jag säga..
Vi bytte till slut gaffeln mot vinglasen och lät berusningen omfamna oss haha.
Efter stägning på Gillet så drog vi vidare till Saluhallen, gled in där, picked up some good drinks and enter'd the dancefloor vah.
Dansa dansa dansa...
Sjukt bra, jag är så sjukt nöjd...


Efter stägning på Salu..
Bytte ut mina skyhöga, turkosa klackar mot sneakers som låg i väskan vah.
Mötte upp Gullet och drog hem vah.
Världsvant.
Jag tycker om att skratta och mysa med dig, det är.. Mysigt :)

SÖNDAG.

Ringde min SNYGGASTE Carro som numera bor SKIT nära mig.
Jag & Syster tog på oss promenadhumöret och knallade dit.
Hem till Snygg-Hemmet asså!
Så jävla snyggt, eran dröm is here <3

Vi drog ner på stan - skyltsöndag, kollade tapeter på Household och drog vidare till IKEA.
Åt mat där - As god mat och shoppade sen.

Jag ÄLSKAR den tjejen så galet mkt.
Hon är så grym, jag blir grym själv av att vara med henne känner jag..
Ingen annan än hon börjar dansa av sig på Tag själv lagret på Ikea, ingen annan klättar upp i hyllorna på tag själv lagret för att ta ner garderobskorgar åt mig.
Att det är lika självklart för dig som för mig att inte vänta med lussekatterna tills man kommer hem, utan att man äter dom redan på bussen.
.. Jag kan sitta och skriva a million thigs, DU ÄGER - D U   Ä G E R.
Aldrig mött nån som klår världen som du.
'' Hade han kört lite saktare hade jag sparkat av han från cykeln ''
Och när hon säger det så vet jag att hon HADE kickat till'an haha.
Skön... Så tacksam för dig.
Dagen ägde, för att du var med.
Vi blir oslagbara.

Och nu är vardagrummet klaaaart,
eller tiapet saknas på en vägg, fixas inom kort.
Vi julpyntade lite ikväll efter allt städ och möblering.
Jag har fotat men orkar inte visa ikväll.
Jag borde sova snart . Måndagmorgon väntar mig.
Men det är sjuuukt snyggt, vi är så nöjda.
Det blir så bra :))

- Sleep tight lovers..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0