I was told wrong

- Ooooh boy asså!
Ledig dag idag, men jag har väl jobbat lika hårt för det.

Klev upp i tid, drog på mig jobbarkläder och fattade ett stadigt grepp om skrapan.
Riva tapet är ett riktigt skit-göra.
Jag försökte göra det bästa av det och drog på AP hög musik, tog  lite dansbreak när jag vart trött.
Som ett riktigt träningspass, vart helt slut, kände hur deon bah tokjobbade.
Slutade med att jag stog där på stegen i bara minishortsh och en sporttop.
Nu skulle det ju givetvis varit effektfullt med en läcker bild där jag stod och jobbade...
Meen det har jag ingen haha :

Sen tog jag i tag i allt skräp, låg ju  som en mur runt hela rummet, så det tog sin lilla tid att få ihop allt.
När allt det var borta och ivägburet till containern så kunde jag äntligen dammsuga hela lägenheten och även torka allla golv gjorde jag.
Så skönt att få bort allt damm.
Städade badrummet noga också när jag ändå var igång.

Tvättat och bokat ny tandläkartid.
Varit iväg med tomglas.
GUD VAD JAG JOBBAAAT!

Ikväll ska vi koka mera knäck också.
Gårkvällens vart stenhård och jag gillar den mjuka sega sorten mera :D
Såå.. På't igen bah!

Till middag blire chicken bits ikväll också.
Med 3 såser - Wööuuuw!!
Mango, chili och curry :))
Till TVn blire en liten skål med godis & en STOR skål med smörpopcorn.
- Åhh så jävla gott, så god smak.
Me love..


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vi älskar kvällen gör vi..

Lycka när man kommer hem till ett städat hem fyllt med ljus vah :)

2009-11-24 @ 20:46:51
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0