Jag tänkte tanken

Nu äre hungriga damen som skriver här.
Om jag var på affärn nu så skulle jag vilja handla typ allt.
Har inte ätit något än idag, som vanligt på lediga dagar.
Trååkigt.
Det är vad det är att göra nåt gott åt sig själv.
Ikväll måste vi äta nåt skit gott när Syrris kommit hem.
Jag ska säga att vi möts på Heidan, så kan vi handla.
Ska nog föreslå Chicken wraps :D
Så som dom gör i reklamen, stekt kykling med paprika och lök som man lägger i tacobröd med tacosås.
- ÅH va gott, vi testade det för inte så länge sen och det var AP GOTT!
Nu vart jag hundra ggr. hungrigare... GE MIG.. NÅT!

Dagens fråga.
- Utgång i helgen, på Lördag? Tjejer?
Ja, nej, fett sugna?
J
ag skulle nog kunna tänka mig're, om nån av mina snygg-tjejer ville haka lixom.
Annars skiter vi bara i're :D


Kommentarer
Postat av: carolina

SUGEN, men lär ha sjukt mycket att göra i lägenheten dock.. kisses

2009-11-11 @ 18:09:59
URL: http://carolinaenvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0