Nerför min kind...

Kanske extra känslig pga. sjukdom...
Nu ligger jag här med tårar som rullar nedför mina kinder.
Inget märkvärdigt alls, antar att vi tillbringat för mkt. tid ihop dom senaste dygnen.
Men nu gjorde min Syrra mig ledsen, ush, vill inte vara i samma rum som henne nu.
'' Jag är inte sur ''
Tydligen så är du det då och då, eftersom du gått och tänkt på det där och nu var tvungen att säga nåt.
Men visst, då vet jag.
Nu fick jag ont i huvudet också, så jävla onödigt.
Jag som sluppit det fram tills nu.
Åhh..!

Kommentarer
Postat av: carolina

Inte kul, inte kul alls med ledsna fina tjejer :(

& speciellt inte min fina tjejer...



Men ett liitet plåster på såren så säger jag JA TACK till din nya design. Mycket snyggt :)



love

2009-11-02 @ 20:39:37
URL: http://carolinaenvall.blogg.se/
Postat av: Kristina

Tack min älskade!!!

Jag saknar diig <3

2009-11-03 @ 09:33:54
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0