Oturs-Fredag

- Morning lovers.
Fredag, äntligen helg.
Dock Fredag den trettonde...
Jag tror ju lite grann på viss skrock.
Hoppas jag har en tur dag idag..
 Hittils... Im doing FINE!

Jag jobbar bara 4 och halv timme idag - Lyxigt.
Så där på en fredag.
Slutar 14.30 och det skulle nog fler vilja göra.
Har sovit som en liten, liten bäbis inatt, världsvant.
Var uppe i tid imorse och tog tag i värstingdisken från igårkväll också.

Syrris hade maten klar när jag kom hem.
Sen bjöd hon på efterätt, och sen skulle're vara glögg-fika också.
- A W S O M E  Syrris...
Men då slipper man lixom diska.

Och idag äre faktist vitt ute...
Snart äre jul här i vårt hus..

Nej nu ska jag hoppa i nå dojjer och dra ut i vintern.
Ser en liten unge med sin pulka ute nu.
Men det är för lite snö i backen, pulkan bara stannar :(
Sötaaaa :))

- Lugn helg? Verkar det som :)) Det kunde vara skönis..

Kommentarer
Postat av: Kajsa

You tell me om det blir Fredagsmys ikväll.. eller rättare sagt med vem ;)

2009-11-13 @ 11:54:23
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0