Svininfluensan på mig och Syrris?

- Hey Gullissar...
Long time now.
Men jag har goda skäl.

Jag & Syrris åkte på svininfluensan.
- Eller äre svininfluensan?
Nån jävlig flue är det iaf, har aldrig mått så här dåligt.
Det slog till på några timmar.
Vi ringde sjukvårdsupplysningen som mkt. väl trodde att det kunde vara svininfl. iaf.
Om febern håller i sig 4-5 dagar skulle vi uppsöka läkare..
Tredje dagen idag...

Vi var ute och käkade med jobbet på Oasia i Torsdags.
Make up Store hade visning där, skit coolt.
Så snygga tjejer.
Vi åt god mat och drack gott vin.
Japansk grilltallrik vart det för mig.
Jag & Syster kände oss lite hostiga, lite ont i halsen.
Så slog det till på natten.

Vi båda fick hög feber och världens frossa.
Jag har nog aldrig frusit så mkt. i hela mitt liv.
(Fast min kropp var skit varm)
Kröp ihop i fosterställning så mkt. jag bara kunde för att hålla värmen.
Asså jag skakade som ett jävla löv.
Sen vaknar man upp helt kallsvettig, helt blöt.
Åh va jobbigt!!

Så det var ju inte på tal att jobba Fredag.
Eller Lördag, eller Söndag.
Jag hostar så kraftigt så jag nästan spyr av det.
Det gör ont i hela kroppen.
Huvudet bara dunkar.
Näsan rinner och halsen känns helt uppriven efter allt hostande.
Jag tycker synd om mig :((

Och mer oturligt vart det eftersom att Mamii är bortrest just nu :((
Hon är långt upp i landet hos mormor.
Skojja om att hon kände att hon åkt fel helg.
Hon riger stup i ett och kollar hur det är med oss.
Hon hade bara velat vara här och pyssla om oss.
Jag hade velat att hon gjorde det :(
I miss her <3
Men papssi är kvar <3
Han får springa och handla åt oss :))
Just nu väntar jag faktist på nästa leverans, hihi.
Lite choklad, lite kiwis & mandariner och hostmedicin stog höst på dagens lista.

Har värkligen inte gjort något annat än att bara legat här sen i Fredags.
Så jävla trögt.
Ush.. så här dåligt har jag verkligen aldrig mått tror jag.

Nej nu ska jag ringa och väcka Syrris.
Hon ligger inne i sovrummet, jag ligger i soffan.
Rösten håller inte för att ropa.
Så jag ringer istället :))

- Hoppas ni är friska lovers..


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Det är synd om oss :(

2009-11-01 @ 14:34:03
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/
Postat av: Kristina

Det kan dom skriva upp!!

2009-11-01 @ 17:44:07
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: Sanna&Sofie

Nämen fy tjejer!! Usch va otäckt och verkligen synd om er! Det är skam att snyggingar ligger inlåsta i hemmet! ;) Krya på er nu!!

2009-11-01 @ 18:44:10
URL: http://chokladovanilj.blogg.se/
Postat av: Kristina

TACK tjejer! Ni är ju fan helt grymma.

(Just nu är vi dock INGA Snyggingar haha)

2009-11-02 @ 13:18:56
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0