Tror ni man blir uppbjuden om man såg ut så?



Jag hoppas på utgång i helgen, minst en kväll ;-)
Matilda & Carro blir mina snygg-brudar jag hoppas på :D

Spånar på look...
.Är sugen på uppsatt hår, nån fräsh loose knut / uppsättning i nacken, spara någon slinga som får hänga fram,
lite lockade...
.RÖDA LÄPPAR, skulle jag vara sugen på OM jag passar i're.
Vilket inte alls är säkert, det måste provas först.
Men jag skulle vilja...
.Röda naglar.
.AS HÖGA klackar
.En AS TAJT tisha
.Tajta braller, ev. ett par snygga leggings bara..
Sen hade jag VELAT ha en röd, tajt mini jacka över.
Det kan jag ju drömma om.. Men det gör jag också.
.Snygga assecoarer i form av mycket armband... & min stora klocka..

Ah.. Mycket tajt, jag vill vara tajt i helgen haha.
En tajt rockstjärna med en slarvig håruppsättning istället för rocksvallet lixom..
Jag vill bara vara snygg :D

Sexigt blandat med lite.. romantik (?) kanske.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag vet en som skulle dansa med dig hela kvällen.. mee haha ;))

Men du blir snygg som få det vet jag också!

2009-11-19 @ 22:33:59
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0