You and med could have a bad romance

- Hej kvällsissar..
Week is on.
Jag tar time out redan och har min lediga dag imårrn.
- Ja tack.
Nu softar vi ner i vårat rivnings-vardagsrum.
Vi göre med glögg, cocoscookies och WHATCHA SAY med JASON DERULO.
O.C låten vah.
Jag bah dör, skulle vilja somna till den låten ikväll.
Släcka ner och ha den pumpades i lurar i öronen.
SKulle vara HELT mysigt.

Vi körde ett litet bak-race här hemma i stugan ikväll.
Cocoustoppar, knäck & nougatkulor som rullas i mandelmassa & sedan i smält choklad.
Luktar juligt här fortfarande.
Har fortsatt rivningen av tapeter ikväll också,  men det går bra :))
Nu kollar vi Scilent library . Sjukt.
Sjukt, sjukt sjukt...

Nu ska jag fortsätta med tapeterna, sen dusha.

See you later..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0