Kallis - Ja tack!

(Låt killen snacka färdigt, för sen blire öööös) 


Asså de här klippen tillägngar jag mina tjejer.
Mina Gotlands-tjejer, ni vet vilka ni är.
Ni andra, ni vet vilka dom är..
Och till alla er andra, ni som också var / varit där..
Och till er som aldrig varit där än.
Vi som varit där vet ju vad som gäller, vad som händer där, att man måste uppleva de.
Ni som inte varit där, kolla in klippen och förstå vilken FEST det är i Visby v. 29.

Dessa klipp är ju då givetvis från Kallis - Kallbadhuset och vem förstår INTE att Kallis blivit utseet till
Europas bästa after-beach..
För det har iaf jag hört och tvivlar inte 1 SEK på det...

Låtarna... Där brydde sig verkligen INGEN.
Eller så bryr sig alla och det är ju bara därför dom drar in skumpa och rosé´som de gör, för att 1 SEK senare bara spruta ut den över alla partydjur.
Men där gällde verkligen ' Move around cause we DONT CARE '.

Jag vet att jag ska tillbaka.
Med mina tjejer.
Vi kommer tillbaks.

Kolla klippen och längta tjejer...
Och kolla HELA klippen, för det är'om värda.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

JA TACK!!!

Nästa sommar tjejer.. nästa sommar! Fan det är det bästa jag har gjort haha.. tänk DÄR var vi, där stod vi också och öste. Gääääd.. ja tack :)))

2009-10-01 @ 22:16:50
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/
Postat av: Kristina

Tjejerna som drog till Kallis i heels.

Vilket vi var helt ensamma om haha.

Ja tack va

2009-10-02 @ 12:35:23
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0