Bröderna Karlsson ?

Nu har jag grejjat färdigt för idag tror jag.
Tog tag i projektet - Hitta vita klädseln till fotpallen.
Var övertygad om att den blivit kvar i källarn på Gamla Uppsala men tydligen inte.
Så jag fick trycka mig in i vårat visserligen städade, men ändå väldigt fulla förråd.
Tur man är smidig haha.
Och till slut hittade jag på'ren i en av kartongerna i kartonghögen lixom.

Så nu är pallen också vit igen.
De kommer och hämtar de imårrn.
Eller dom och dom.
Kaj kommer haha.
Inte fan vet jag om dom trodde att vi var 'Bröderna Karlsson' som försörjer oss som Flytt-Karlar.
Inte vet jag...
Jag talade iaf om idag att ska'rom ha bärhjälp från oss, som vi visserligen inte alls erbjöd i annonsen,
så får de komma en eftermiddag när far min kommit från jobbet.
Just det.

Klockan närmar sig 17.00.
Kallis- Kalaset fortsätter hemma hos mig.
Man fixar ju bättre med bra musik lixom.
Så nu ska jag försöka hitta nåt stiligt att klä min kropp med.
Sen ska jag ner och rädda Carolina från ensamheten.
Efter sju ska vi gå och käka med Syrris & Jossi :))
Mysigt, vad är man sugen på..
Jag är bara världs-hungrig.
Har inte ätit ett skit idag, som vanligt på lediga dagar.

Och nu måste jag hänga en till maskin tvätt på tork.
Sen är jag klääär för idag.




Och snart får jag hämta solissar om jag ska kunna sitta här och se nåt.
För nu hälsar solen på hemma hos oss va!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0