Take of your pants!

- Hey lovers.
How u doing?

Jag har ont i min gom, vi har ätiti så mkt. hårt godis, ni vet så man blir helt irriterad i käften.
I hate it.

Och idag var man åter på jobbet då.
Var ju ett lättsamt pass, och inget att klaga på.
Värre vare att bika TILL jobbet.
Hur mkt. kan det blåsa i Sverige kan man fråga sig.
Man kom ingenstan, och när jag väl kom till jobbet så var jag helt och fullkomligt slut.
- Ändå Ja tack till vardagsotion va...
Det är så man får tänka, när man sitter där på sadeln och trampar i motvind och tycker det bara känns
För jävligt..

Fil & flinger till middag.
Jag har inte ätit filmjölk sen jag flyttade hemmifrån tror jag.
Inte köpt det en enda gång iaf.
Men ikväll vart vi sugna på're.
Tro nu inte att jag tror att vi åt en nyttig middag och att jag ska försöka rasa i vikt med filmjölk till middag.
Jag åt det bara för att det var så gott.. Och skönt att slippa laga käk..

Nu äre TV

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0