En liten annons och en tanke om pankissar..

- Kvällsiiis Sugar-Pies!!!
Nu sitter jag här - Mätt & Belåten son fan.

Jag ställde mig och stekte pankissar åt mig & Syrris.
Tunna och lite brända i kanten, det är så vi vill ha'rom!
Med lingonsylt och iskall mjölk.
Hur gott var inte det..

Imårrn äre lön & jag börjar inte förräns halv FEM!
Hajjar ni...
Komma in och stänga bara. Nästan.
Sen är det helg!!

Vilken otur bara att det inte är en sån där shopping-Fredag som väntar mig dårå, för då hade varit ännu mer najs.
Då hade jag åkt ner på stan i tid och gjort massa stiliga inköp.
Meen imårrn ska're icke shoppas.
Det sparas till HEM-SHOPPING på Söndag.

Ser att buden börjar trilla in på våra jackor också, skönis.
Byta gamla jackor man inte använder mot nya fräsha möbler och så.
Känns awsome!!!

Och imorse vare en jävla kärring här och kolla på våran byrå.
Hon slog INTE till.
Haha jag kunde inte låta bli att skratta när hon smällt igen dörren efter sig.
Jävla kärring, tänkte jag!
Hoppas nån annan nappar.
En mörkrbun Hemnes byrå med 8 lådor.
- Hojta om intresse finns vettja :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0