Ett snyggt blickfång

- Morniing Hunkies...
Veckan is on.
Våran sovmorgon avbröts utav telefånen imorse.
Så då vare ingen idé´att söka sömn igen utan jag pallrade mig in i dushen istället.
Nu är man fräsh och redo för - Nautilus!!!
- Wööuw!!
Inte varit där på snart ett år, men med autogiro som tickar på så lär man ta sig i kragen och visa sig lite där nu.
Har väl slängt drygt 3000 spänn på det där stället nu under ett år, för ingenting.
Men men, man lever ju i lyx såå... Hm?

Nu tänkte jag skicka in våra utvalda bilder för framkallning.
De ska framkallas relativt stort, dock i olika storlekar och hängas i olia stora, svarta ramar ovanför våran nya soffa, på våran snart vita, släta vägg i vardagsrummet :))

Här är bilderna..








- Vackert va..?
Jag tror det kommer bli skit snyggt, ett snyggt blickfång ovanför soffan.
I svart vitt och ett litet stänk rött.
Höstens färg ;-)



Kommentarer
Postat av: Frida

Naaajs :D Kommer bli superfrääscht såklart!

2009-10-05 @ 12:20:45
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0