I'm getting there...

Ett litet hej från soffan, från en helt trött och svettig tjej.
Från mig och den stora tröjan.

Imorse tog jag mig upp för att ringa DELL.
Det absolut första jag gjorde imorse.
Killen i luren guidade mig och jag lyckades omformattera hela datorn till slut.
Så sjuukt skönt.
Alla filer ligger nu på den externa hårdisken och inte här och tar plats.
Jag har installerat om alla program, alla viktiga program.
Resten var bara Tack & Hej va.

Sen tog jag en tårtbit :D
Jag var lixom så nöjd över mina data-skills så jag skar upp en bit rosa tårta åt mig.
Sen drog jag på mig power-walks-ouftiten :D
I med lurarna och ut på vägarna.
Jag var ute och käpmade i en och en halv timme.
Min rygg var helt blöööt när jag kom hem.
Kände mig skit hurtig, motivationen är verkligen hos mig.
Jag tror på mig själv just nu, jag ska inte ge upp förräns jag är där jag vill.
Hejja på mig...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0