Jag vet att du ser..

Nu har jag en 40 min. på mig innan jag ska lämna Bellman..
Åh jag hoppas det är så där riktigt lugnt på gymmet, det borde vara det vid den här tiden.
Då ska jag riktigt mysatill de där haha, mysa på gymmet..
Men tare skit lugnt nere vid stretchingen.
Och i omkl. rummet.
Skönis, torka i bastun :))

Måste få i mig nån lunch innan jobbet också.
När man börjar halv 3 så år man vara utan lunch va.

Sen ställer jag mig återigen denna fråga...
Varför hör du av dig nu ?
- Gäd, make up your damn mind.
Du sätter käppar i hjulet för mig..
Jag vet inte ens om jag vill att du ska höra av dig mera...
Vill jag det?
Jag kankse klarar mig utan..
Du gör det lite för egoistiskt.
Jag vill fan inte ha nåt krångel.
Skare vara hångel skare va utan krångel.
Haha..
- Visst då? Visst är vi för Hångel utan krångel.
Jag ska starta en grupp.



Kommentarer
Postat av: sofie

Tror stenhårt på den där gruppen! :) Lycka till o mys ordentligt på gymet :) kraam!

2009-10-15 @ 12:06:40
URL: http://chokladovanilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0