Måndag... Man hör ju

- Morning..
Ny vecka - Nya tag.
Samma trista väder, kan det bli en kall, vit vinter som man klä sig efter och sen kan den tiden bara vara över?
Säkert inte..

Idag kommer våra nya möbler.
Jag gissar att sovrums-garderoben blir meckig...
Men vi är ju rätt händiga av oss, så det ska nog gå bra.

Hår - Våfflat, osyrigt
Outfit - Mörka levis jeans & vit tisha.
Tack Måndag.
Vi mjukstartar..
Idag har jag inte så mycket till glöd.
:/
Jag hoppas den dyker upp under dagen.. Just nu vill jag bara komma hem igen.
Jag längtar tills jag kommer hem ikväll.... Då blir det en lång dag.
Nu måste jag cykla iväg.




Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag hoppas glöden kommer till dig för nu var det ingen glödig tjej som cykla hemmifrån..

Good luck ziz' :)

2009-10-26 @ 10:42:28
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/
Postat av: Frida

Snygging ju! :) See you soon! JA TACK! <3

2009-10-26 @ 20:28:21
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0