Tankar från en ice-cube

- Hey Sunsay-morning...
Precis som att det fortfarande var Morning...
Men men, den sov jag helt klart bort idag haha.
Mamii ringde och väckte mig, jäsp.

Nu ligger jag i soffan och kurar, helt genomfrusen efter att ha suttis på balkongen och plockat bort all trall från golvet och borstat rent dom..
Imårrn ska balkongerna målas så vi var tvugna att tömma.
Ska bli skönt att höst-styla den lite.
In med några stora mysiga lyktor och så.
Och nymålat :))

Sen har vi plockat fram golvet som ska läggas  i våran klädkammare.
Det var ju kvar golv från köket och sovrummet.
Så vi ska lägga in den mörka träparketten i klädkammren.
Kollade just hur mkt. det var och vi behöver ett paket tilll, sen ska dadii få fixa det :))

Nu är vi inne i en sån period då vi vill lägga varenda krona på hemmet.
Feels good..

Senare blir det date med Carro.
Käka nåt gott och bara mysa på nåt mysigt ställe.
Sen ska jag & Syrris gå och träna :))

En riktig Söndag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0