Trähäck..

'' Ont i rumpan, för vi har ingen soffa ''
Så updaterade jag nyss min Facebook...
Vi turas om om fåtöljen..?
Men jag sitter iaf. på golvet igen, på en kudde och med en annan kudde som ryggstöd haha.
Luffigt or what..

Vi glor på Körslget nu..
Lite små segt faktist, men vi har som inget bättre för oss.
För vi är inte i Stockholm och parrtar ikväll iaf. Höhö..

Klockan är bara nio.. Det blir en låång kväll framför Tvn ikväll.
För ledig dag efter = Not going to bed in time for babies...

Men kvällens fråga dårå..
Varför ringer du nu?
Ikväll? Jag fattar ju ingenting.
Ibland känns det som minusgrader sen blire helt och plötsligt medelhavsvärme?
Det är ju konstigt..
Hm.. Ajjaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0