Dax att byta look?

Hey lovers...
Grå dag, igårmorse var även mitt humör grått.
Men det är det egentligen inte idag, det är bara trögt väder.
Jag & Syster hade sovmorgon idag, vi sov ut ordentlgt.
Skönt att börja samtidigt, skönt när båda jobbar.

Jag är shoppingsugen.
Höst-Shopping-Sugen.
Jag vill köpa stickat - Mössor, halsdukar, koftor.
Och Att-Ha-På-Fötterna...
Hittade massa boots och vardagssttövlar på skopunkten.
Det är nästan den enda säsongen jag gillar den butiken, annars äre mkt. B där..
Men på hösten kan jag må bra där inne.
Och det är just stövlar som är soft att handla där på deras  Tag-3-För-2...
Får se om man kan slinka in där idag...

Och så är jag trött på mitt hår.
Mitt nya långa är underbart, men hade inte tänkt köra det varje dag..
Men det är tjockt och vackert..
Frågan är om det är dax att byta hårfärg?
Min utväxt måste fixas IKVÄLL iaf...
Sen blir jag så sugen när jag ser den fina, den där perfekta ljusbruna hårfärgen som jag ser...
Men jag vet inte... Jo kankse..?

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Goo for it! Ja tror på det, nytt till hösten.

Vi kan pyssla ikväll vettja :)

2009-09-02 @ 10:24:44
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/
Postat av: carolina

vilken färg vilken fäääärg??????

2009-09-02 @ 21:22:45
URL: http://carolinaenvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0