Inspiratioooon


Hittar massa fina badrum.
Så jag slänger upp en del för lite inspiration :))
Helt underbara.

Om man hade ett källarbadrum vore detta fantastiskt..



Ett till romantiskt...
Om man bodde på landet eller hade en skyddad tomt eller ett landställe...
Ett landställe med ett sådant badrum.
Ligga där i ett skumbad och läsa ett magasin en ledig Lördagförmiddag...
- Ja tack!




Väldigt mkt. källare och kanske lite för. mkt källare för min smak men...
Lite mkt. skogskänsla också kankse haha.




Det här i  den där AS fräsha takvåningen...
Som att bada i ett sort handfat.
Väldigt mkt. Ja tack till fönsterhörnet...



Det här tyckte jag va ganska fint.
Påminner om min brors badrum, enkelt, luftigt och stilrent.



Jag gillar det träiga inslaget bland alla nya, 'rena' material.
Med lite gröna växter - Åh det här gillar jag.
Mys blandat med modernitet.




Svart kakel ger också en fräsh effekt.




Eller så blandar man TOK mkt. vitt med svarta klinkers.
Och lite grönt såklart ;-)



Det finns ju så sjuukt mkt. snyggt.
Så många stilar.
Här - grått kakel uppblandat med svart/vitt porslin.
Det där skulle jag inte heller tacka nej till lixom.



- Vilket gillar ni bäst? :))

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag gillar allihoppa vettja.. Ja tack :))

2009-09-24 @ 12:16:34
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0