Jag kan & jag vill

Jag vaknar med badrumstankar idag.
Väldigt utsövd, nästan ont i huvudet pga. hård sömn...

Snart ska mitt & Syrris vardagsrum inta en ny fas.
Just nu klär en sk. strukturtapet våra vägger, visserligen väldigt ljus och diskret men still..
Vi ska nu få det helspacklat och helt vitt.
Minus en vägg som tapetseras med en ljus tapet.
Sen ska det investeras i nytt soffbord & tv-bänk.
We are going white.
Ovanför soffan ska en tavelrad upp...
Och in med mera växter - Stora.
Åh, vi har en väldigt tydlig vison om hur det ska se ut :))

Nästa projekt blir badrummet...
Vill ha helkaklat.
Och en dushvägg av sådanna där 'genomskinliga' .. Vad det nu kallas..?
Hittade en bild så ni fattar vad jag menar:



Jag vill inte ha precis sådanna 'stenar' eller vad man nu säger.
Inte med sånna 'ränder' i.
Men ni förstår hur jag menar.
En dushhörna av sånt.
Skit snyggt..



Skulle även kunna tänka mig en sån här dushvägg.
Finns med frostat glas om man hellre vill ha det.
Det är inte så dyrt som man tror heller.
Dom här ligger på knappt 3000:-


Handfat har vi redan ett skysst men det finns ju värre som faktist inte behöver vara så dyra.
Hittade några ex.
Ligger på ca. 1400:-
Vilket känns helt okey om man ändå är i dom tagen va.

Corall porslinstvättställ
Ellipse porslinstvättställ


Kommentarer
Postat av: Frida

Fiina STORA badrum är fan rena rama lyxen :)



SAKNAR dig söto <3

2009-09-28 @ 12:47:14
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/
Postat av: Sofia

Glasbetong kanske du menar? :)

Jag har vikbara duschväggar i mitt badrum, dvs glasdörrar som man fäller inåt när man inte använder dem. Skitsnyggt och jättepraktiskt!

2009-09-30 @ 16:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0